• 1401/01/07
  • - تعداد بازدید: 507
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

شرح وظایف امور قراردادها

  • تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان به صورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی
  • بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی و مالی و غیره
  • تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصه ها/مزایده ها)
  • تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده ،توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات تو جیهی
  • اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده و صدور دعوتنامه جهت اعضاء کمیسیون و مناقصه گران و اعضای کمیته فنی و بازرگانی
  • برگزاری مناقصه عمومی،مناقصه محدود و مزایده و ترک تشریفات
  • تشکیل جلسات کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران در مناقصه دو مرحله ای
  • تشکیل جلسات کمیسیون مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد و تعیین برنده با مناسب ترین قیمت پیشنهادی
  • ابلاغ صورتجلسات کمیسیون مناقصه و مزایده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت یا شخص برنده
  • مکاتبه با امور مالی جهت آزادسازی سپرده شرکت کنندگان که برنده نشده اند و نگهداری سپرده برنده شدگان تا زمان اخذ ضمانت نامه حسن انجام تعهدات
  • تنظیم فراخوان مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت
  • تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری
  • اظهار نظر نسبت به پیش نویس قراردادها و رعایت جنبه های حقوقی و تضامین آنها
  • بررسی دلایل توجیهی و اسناد ارسالی از واحدها جهت برگزاری ترک تشریفات مناقصه و هماهنگی های لازم در رابطه با تشکیل جلسات آنها
  • برگزاری دوره های آموزشی داخلی و خارجی
  • رسیدگی بر اجرای دستورالعمل ها و رسیدگی به حجم قراردادها
  • رسیدگی به اجرای مفاد قراردادها و بخشنامه ها در واحدهای تابعه
  • گرفتن انواع تضامین شامل تضمین شرکت در مناقصه،تضمین پیش پرداخت ،تضمین حسن انجام کار ،تضمین حسن انجام تعهدات
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: