شرح وظایف امور قراردادها
- تهیه و تنظیم قراردادهای یکسان به صورت فرمت استاندارد و اخذ تاییدیه های مالی و حقوقی
- بررسی و اعلام نظرات کارشناسی در خصوص قراردادهای ارسالی از واحدها و مطابقت قراردادهای پیشنهادی واحدها با موازین حقوقی و مالی و غیره
- تهیه و تنظیم بانک اطلاعاتی قراردادها و استخراج و ارائه آمار در خصوص قراردادهای منعقده (مناقصه ها/مزایده ها)
- تهیه چک لیست کنترل کلیه اسناد مناقصه/مزایده ،توزیع اسناد مناقصه و مزایده و تشکیل جلسات تو جیهی
- اصلاح فرآیندهای مناقصه و مزایده و صدور دعوتنامه جهت اعضاء کمیسیون و مناقصه گران و اعضای کمیته فنی و بازرگانی
- برگزاری مناقصه عمومی،مناقصه محدود و مزایده و ترک تشریفات
- تشکیل جلسات کمیته فنی بازرگانی جهت ارزیابی کیفی مناقصه گران در مناقصه دو مرحله ای
- تشکیل جلسات کمیسیون مناقصه /مزایده جهت بررسی اسناد و تعیین برنده با مناسب ترین قیمت پیشنهادی
- ابلاغ صورتجلسات کمیسیون مناقصه و مزایده به واحدهای تابعه جهت انعقاد قرارداد با شرکت یا شخص برنده
- مکاتبه با امور مالی جهت آزادسازی سپرده شرکت کنندگان که برنده نشده اند و نگهداری سپرده برنده شدگان تا زمان اخذ ضمانت نامه حسن انجام تعهدات
- تنظیم فراخوان مناقصه و مزایده در سامانه تدارکات الکترونیک دولت
- تجزیه و تحلیل داده ها و تعیین قیمت پایه جهت خدمات قابل واگذاری
- اظهار نظر نسبت به پیش نویس قراردادها و رعایت جنبه های حقوقی و تضامین آنها
- بررسی دلایل توجیهی و اسناد ارسالی از واحدها جهت برگزاری ترک تشریفات مناقصه و هماهنگی های لازم در رابطه با تشکیل جلسات آنها
- برگزاری دوره های آموزشی داخلی و خارجی
- رسیدگی بر اجرای دستورالعمل ها و رسیدگی به حجم قراردادها
- رسیدگی به اجرای مفاد قراردادها و بخشنامه ها در واحدهای تابعه
- گرفتن انواع تضامین شامل تضمین شرکت در مناقصه،تضمین پیش پرداخت ،تضمین حسن انجام کار ،تضمین حسن انجام تعهدات