• 1401/01/07
  • - تعداد بازدید: 584
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

شرح وظایف مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری

  •  برنامه ریزی برای اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری،توسعه و ترویج مفاهیم تحول اداری
  •  برنامه ریزی برای طرح تکریم ارباب رجوع و ارتقای سطح خدمت رسانی به مراجعین
  •  برنامه ریزی و استقرار نظام پیشنهادات جهت بهره برداری از نظرات کارکنان و مردم در بهبود ارائه خدمات
  •  استقرار و توسعه نطام جامع مدیریت دانش و یادگیری سازمانی در سطح دانشگاه
  •  تهیه پیشنهادات بازنگری و اصلاح ساختار، شرح وظایف واحدها و پستهای سازمانی و ارسال به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
  •  بررسی و ارائه پیشنهادهای ادغام، انحلال و یا ایجاد واحدهای سازمانی تابعه به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
  •  بررسی و ارائه پیشنهادهای حذف، ایجاد و تبدیل پستهای سازمانی مورد نیاز واحدهای سازمانی تابعه به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
  •  بررسی مسائل و مشکلات تشکیلاتی واحدهای تابعه دانشگاه و ارائه راهکارهای مناسب و اصلاحی به مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری وزارت متبوع
  •  بررسی موارد انتصاب و تغییر عنوان، ارتقای رتبه ، طبقه و احتساب مدرک تحصیلی و سوابق تجربی کارکنان شاغل در قالب کمیته های مربوط در دانشگاه
  •  ارائه راهنمایی و مشاوره به واحدهای تابعه درباره اصلاح، بهسازی و ارتقای فرایندها
  •  مهندسی مجدد، تحلیل و طراحی سیستم ها و روشهای انجام کار با هماهنگی و همکاری واحدهای تابعه
  •  تعیین و پیشنهاد و اولویتهای اصلاح روشها، رویه ها و فرایند های انجام کاردر واحدها  به شورای تحول اداری دانشگاه برای ارتقای بهره وری ، کارایی و رضایت ارباب رجوع و کاهش هزینه ها
  •  انجام دوره ای تحلیل مشاغل برای تعیین نیازهای دانشی و مهارتی شاغلین
  •  مشارکت در نیازسنجی، تهیه بسته های آموزشی و برگزاری برنامه های آموزشی برای کارشناسان تخصصی در ستاد و واحدهای تابعه
  •  نظازت بر حسن اجرای ساختار و تشکیلات مصوب دانشگاه
  •  نظارت بر ابلاغهای سطوح سرپرستی/مدیریتی و سایر کارکنان بر حسب تشکیلات مصوب دانشگاه
  •  نظارت بر اجرای ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران در قالب شورای تحول اداری دانشگاه
  •  نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات وبخشنامه ها و دستورالعمل های به برنامه های مرتبط مانند طرح طبقه بندی مشاغل و ضوابط انتخاب و انتصاب
  •  نظارت بر اجرای صحیح احکام کارگزین مرتبط با تشکیلات و مهندسی مشاغل
  •  نظارت بر بکارگیری نیروی انسانی شاغل در واحدهای ستادی و اجرایی مطابق با پستهای سازمانی مصوب
  •  بروز کردن مستمر بانکهای اطلاعاتی مرتبط با تشکیلات، مهندسی مشاغل و مدیران و...
  •  تهیه و ارائه پیشنهادهای کاربردی برای طرح در کمیته ها و شوراها مرتبط با حوزه کاری
  •  نگهداری و حفاظت از صورتجلسات کمیته مهندسی مشاغل و شورای تحول اداری
  •  انجام مطالعات مستمر در خصوص ساختارهای سازمانی کارامد و پویا و استقرار نظام ها و سبکهای نوین مدیریتی برای انجام کارامد ماموریت ها و وظایف اصلی
  •  انجام مطالعات مستمر در خصوص طراحی شغل، تجزیه و تحلیل شغل و شرایط احراز شغل
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: