شرح وظایف امور مالی
- تهیه و تدوین صورتهای مالی موسسه از طریق نظارت مستمر بر عملیات امور مالی و محاسباتی و تنظیم حسابها بر اساس آیین نامه و مقررات حاکم بر تحریر دفاتر و ضوابط مربوطه و صحت و سلامت آنها و تهیه گزارشات موردی مدیریت
- نظارت بر عملکرد مالی رییس حسابداری واحدهای اجرایی تابعه و واحدهای وابسته
- اجرای آن بخش از عملیات مالی موسسه که در چار چوب بودجه تفضیلی مصوب هیئت امناء بر عهده مدیر امور مالی می باشد
- پیگیری و به روز رسانی مانده حساب های سنواتی
- شناسایی و نگهداری حساب مقداری و ریالی اموال ،ماشین آلات و تجهیزات و دارایی های موسسه
- نظارت بر عملکرد مالی رییس حسابداری واحد های اجرایی تابعه و واحد های وابسته
- نظارت و هماهنگی در اجرای قوانین و مقررات حاکم بر عملیات مالی موسسه و حفظ و حراست از اسناد و دفاتر مالی
- اطلاع و کنترل کلیه تفویض اختیارات جهت امضاء های مجاز در مصرف منابع و فراهم نمودن شرایط هماهنگی بین آنان
- نظارت بر اجرایی نمودن روش های متداول حسابداری در موسسه و اجرای دستور العملهایپیش پرداخت و علی الحساب ،تقسیط بدهی و تضمینات و انبارگردانی رسیدگی ،داراییهای ثابت و تنخواه گردان و مسئول اهدای این فرایند