• 1401/01/20
  • - تعداد بازدید: 474
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرح وظایف امور پشتیبانی و رفاهی

  • تدوین برنامه عملیاتی سالیانه امور پشتیبانی دانشگاه.
  • برنامه ریزی و سیاستگذاری و انجام کلیه امور اجرایی در جهت تامین و تهیه کالا و خدمات مورد نیاز برای واحد های دانشگاه
  • برنامه ریزی، سیاستگذاری به منظور نگهداری و توزیع کالاهای مورد نیاز دانشگاه
  • برنامه ریزی و مدیریت منابع انرژی و هزینه ها
  • برنامه ریزی و اجرای امور رفاهی در زمینه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نفریحات کارکنان
  • برنامه ریزی و ساماندهی امور دبیرخانه ای، اتوماسیون اداری، تلفنخانه و پایگاه اطلاع رسانی در جهت طرح تکریم ارباب رجوع
  • برنامه ریزی و انجام امور نگهداشت، تعمیرات و بازسازی تاسیسات و فضاهای فیزیکی دانشگاه با نظارت فنی واحد منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه
  • برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای امور خدمات پشتیبانی واحد های دانشگاه
  • برنامه ریزی جهت اجرای صحیح خرید پوشش های بیمه ای در سطح دانشگاه
  • بهره گیری از فناوریهای نوین در جهت بهبود فرایند های تعالی سازمانی و بهبود عملکرد
  • استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل و تسریع در انجام امور از طریق ایجاد سامانه های الکترون
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: