شرح وظایف امور پشتیبانی و رفاهی
- تدوین برنامه عملیاتی سالیانه امور پشتیبانی دانشگاه.
- برنامه ریزی و سیاستگذاری و انجام کلیه امور اجرایی در جهت تامین و تهیه کالا و خدمات مورد نیاز برای واحد های دانشگاه
- برنامه ریزی، سیاستگذاری به منظور نگهداری و توزیع کالاهای مورد نیاز دانشگاه
- برنامه ریزی و مدیریت منابع انرژی و هزینه ها
- برنامه ریزی و اجرای امور رفاهی در زمینه برنامه های فرهنگی، اجتماعی و نفریحات کارکنان
- برنامه ریزی و ساماندهی امور دبیرخانه ای، اتوماسیون اداری، تلفنخانه و پایگاه اطلاع رسانی در جهت طرح تکریم ارباب رجوع
- برنامه ریزی و انجام امور نگهداشت، تعمیرات و بازسازی تاسیسات و فضاهای فیزیکی دانشگاه با نظارت فنی واحد منابع فیزیکی و طرح های عمرانی دانشگاه
- برنامه ریزی و سیاستگذاری اجرای امور خدمات پشتیبانی واحد های دانشگاه
- برنامه ریزی جهت اجرای صحیح خرید پوشش های بیمه ای در سطح دانشگاه
- بهره گیری از فناوریهای نوین در جهت بهبود فرایند های تعالی سازمانی و بهبود عملکرد
- استفاده از فناوری اطلاعات برای تسهیل و تسریع در انجام امور از طریق ایجاد سامانه های الکترون