• 1405/03/09 - 08:10
  • - تعداد بازدید: 37
  • - تعداد بازدیدکننده: 36
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست هم اندیشی با موضوع پیگیری مطالبات صنفی پرستاران

نشست هم اندیشی دکتر پزشکی رییس دانشگاه، دکتر جابلقاء معاون توسعه، مدیران درمان، حراست، بازرسی و اداره پرستاری، رییس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان و نمایندگان نظام پرستاری با موضوع پیگیری مطالبات صنفی پرستاران

در این جلسه ضمن بررسی دغدغه‌های معیشتی و صنفی پرستاران، موضوعاتی نظیر پرداخت مطالبات معوقه، حق مأموریت، ساماندهی اضافه‌کار و مشارکت نمایندگان پرستاری در کارگروه‌های تخصصی و تصمیم‌گیری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رییس دانشگاه ضمن تأکید بر جایگاه والای کادر پرستاری، بر ضرورت اولویت‌بندی مطالبات تأکید کرد.

در پایان، مقرر شد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی پرستاران، فرآیند پرداخت منظم مطالبات با همکاری معاونت توسعه و اداره پرستاری به‌طور ویژه در دستور کار اجرایی دانشگاه قرار گیرد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 16439
کلمات کلیدی
عبارت خود را درج و جهت جستجو کلید

تغییر اندازه فونت:

تغییر فاصله بین کلمات:

تغییر فاصله بین خطوط:

تغییر نوع موس: