نشست هم اندیشی با موضوع پیگیری مطالبات صنفی پرستاران
نشست هم اندیشی دکتر پزشکی رییس دانشگاه، دکتر جابلقاء معاون توسعه، مدیران درمان، حراست، بازرسی و اداره پرستاری، رییس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان و نمایندگان نظام پرستاری با موضوع پیگیری مطالبات صنفی پرستاران
در این جلسه ضمن بررسی دغدغههای معیشتی و صنفی پرستاران، موضوعاتی نظیر پرداخت مطالبات معوقه، حق مأموریت، ساماندهی اضافهکار و مشارکت نمایندگان پرستاری در کارگروههای تخصصی و تصمیمگیری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
رییس دانشگاه ضمن تأکید بر جایگاه والای کادر پرستاری، بر ضرورت اولویتبندی مطالبات تأکید کرد.
در پایان، مقرر شد با هدف بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی پرستاران، فرآیند پرداخت منظم مطالبات با همکاری معاونت توسعه و اداره پرستاری بهطور ویژه در دستور کار اجرایی دانشگاه قرار گیرد.
