پورتال معاونت توسعه، مدیریت و منابع - دانشگاه علوم پزشکی فسا

network

معاونت توسعه و مدیریت منابع - دانشگاه علوم پزشکی فسا

 پرسنل:

مسئول تدارکات وکارپردازی :

داریوش ابراهیم پور

تلفن تماس :

0731-2223615

تلفن همراه :

09179315506

 

کارپرداز:

محمد کاظم یوسف پور

تلفن تماس :

731-2223615

تلفن همراه :

09179336144

 

کارپرداز:

موسی کریم

تلفن تماس :

0731-2223615

تلفن همراه :

09173327904

 

انباردار :

محمد صادق بردبار

تلفن تماس :

731-2220994

تلفن همراه :

09179325470

 

راننده تدارکات :

شمس الدین جاوید نژاد

 

شرح وظایف رئیس اداره تدارکات و کارپردازی:

  • پیش بینی نیازهای تدارکاتی دانشگاه برای دریافت اعتبارات لازم و توزیع آن بین کارپردازان تحت سرپرستی  وارائه پیشنهاد های مفید و لازم برای تأمین آن
  • بررسی آگاهی‌های گرد آوری شده از فروشندگان لوازم و نمایندگها ، شناخت بازار و آگاهی از نوسانات قیمتها .
  • بررسی درخواستها و سند مربوط به خرید کالا با توجه به قوانین و مقررات مربوطه
  • تایید وبررسیاسناد مربوط به خرید کالا وخدمات
  • بررسی ومطالعه پیشنهاد های تنظیم شده برای فروش یا تعویض کالا و وسایل اسقاط و غیر اسقاط و نامناسب جهت ارائه به مقام مافوق
  • امضاء پیش‌نویس‌ها و مکاتبات مربوطه
  • تهیه و تنظیم   گزارشهای لازم 
  • راهنمایی  کارپردازان در تهیه اقلام مورد نیاز
  • رسیدگی و امضا اسناد خرید برای تطبیق با مقررات مربوطه
  • کسب  نظرات واحدهای درخواست‌کننده کالا از نظر کنترل چگونگی اقلام خریداری شده پس از تحویل کالا
  • ارائه  راهنماییهای لازم درباره مشخصات و کمیت اقلام تدارکاتی
  • نظارت بر تنظیم اسناد خرید و مدارک ضمیمه آنها
  • نظارت   بر تنظیم دفاتر موجود و مصرفی انبار و نگاهداری حسابها
  • انجام  بررسیهای لازم برای شناخت بازار وآگاهی از نوسانات قیمت‌ها
  • تقسیم کار بین کارپردازان
  • تهیه  گزارشهای لازم از پیشرفتها،مشکلات و کوششهای انجام شده

 

شرح وظایف کارپرداز:

  • دریافت دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
  • رسیدگی  به درخواست‌های رسیده
  • تهیه برگ استعلام بها درمواقع لزوم
  • تهیه حداقل بهای اجناس پیش از خرید وارائه آن
  • تهیه نمونه کالا جهت  تطبیق با مشخصات آن
  • تحویل اجناس خریداری شده به انبار دانشگاه وتحویل رسید .
  • تهیه  سند هزینه اجناس خریداری شده برابر با فاکتور های خرید.
  • دریافت  تنخواه‌گردان

 

شرح وظایف مسئول انبار:

  • دریافت  دستور و برنامه کار از سرپرست مربوطه
  • دریافت  کالای وارده ، کنترل آنها ،امضاء قبوض و فرمها و صورت‌مجلسهای مربوطه
  • تطبیق کالای خریداری شده و تحویل داده شده به انبار با نمونه اصلی
  • تعیین مکان مناسب برای انبار کردن انواع کالاها با توجه به نوع،وزن،حجم و کثرت مصرف آنها
  • صورت برداری  از موجودی انبارها در فواصل معین
  • رسیدگی  موجودی انبارها
  • نظارت بر ورود و خروج لوازم و اجناس و کالاها
  • نظارت بر درستی صدور قبوض و حواله‌های انبار
  • نظارت  بر کارهای مربوط به تحویل و تحول انبارها
  • رسیدگی  گزارشهای ماهانه انبار
  • کنترل  تاریخ مصرف برخی از اقلام مصرفی مانند لوازم خوراکی ، بهداشتی، و... باتوجه به تاریخ انقضای آنها
  • طبقه‌بندی و شماره‌گذاری اجناس و مواد انبار جهت قراردادن آنها در مکان مناسب
  • رعایت اصول بهداشتی و ایمنی و حفاظتی و پیش‌بینی‌های لازم برای پیش‌گیری از حوادث احتمالی مانند آتش‌سوزی، دزدی، ضایعات و فساد
  • کنترل فاکتورها،حواله و سفارشهای کالا
  • تهیهکارتهای انبارو ثبت اقلام در کارتهای مربوطه
  • شرح وظایف رئیس اداره دبیرخانه:
  • نظارت بر دریافت ، ثبت و توزیع نامه های وارده
  • نظارت بر دریافت ، ثبت و ارسال نامه ها
  • دریافت ، نمابرها وثبت و ارسال آنها
  • توزیع و ابلاغ بخشنامه های صادره
  • نگهداری سوابق مکاتبات
  • نظارت بر گردش مکاتبات برای حصول اطمینان از برگشت نامه ها و مدارک مربوطه